Всеки търговски обект подлежи на вписване в регистъра на Столична община. За случая е необходимо да бъде подадено „Заявление за работно време”, като наредбата се прилага по различен начин от Районните администрации, въпреки че е една за цяла София. Желателно е да се консултирате или прибегнете до услугите на специалист, защото при неправилно подадени документи, ако получите отказ след това е много трудно и в някои случаи скъпо да Ви бъде заверено заявлението.
За работно време след 22:00ч. до 06:00ч., ако обектът е разположен в сграда с жилищна собственост е необходимо съгласие от 50% +1 от собствениците като в това число са всички преки съседи. Другото условие за работа през този период е необходимо да се извърши измерване на шума, като той трябва да отговаря на допустимите нива. Това измерване можем да го извършим в максимално кратко време, така че да получите бързо разрешение за 24 часов режим на работа. С наша помощ вашият търговски обект ще получи разрешението за работа в максимално кратко време, което ще спести средства, плащани за наеми при чакане на документи.
Нашият екип също може да Ви изготви „Евакуационна схема при пожар” и „Инструкции за пожарна и трудова безопасност”, както и да осигури пожарогасители, които са необходими според площта на обекта, стоките и материалите в него.
По всички въпроси свързани с работата на търговския обект можем да Ви консултираме безплатно на тел:0882000123.
Ако решите ще Ви помогнем да осъществите вашата дейност в максимално кратки срокове.